Nu är det inte länge kvar

Nu är det inte alls länge kvar tills vi sitter på flyget till Los angeles. Än har jag inte börjat bli nervös, men om jag känner mig själv rätt så vet jag att jag kommer nog troligtvis inte kunna sova kvällen innan. Men det ska nog gå bra.

Annars så lider sommaren mot sitt slut, jag tycker det har varit en bra sommar. Jag har fått vara ledig ganska mycket i juli då christoffer hade sin semester. sen så får jag ju en minisemester då vi åker utomlands också.

Sen kan jag även meddela att jag vill flytta nu. Är så less att bo på källbo när det ständigt sker cykelstölder, bilstölder och mycket annat. Veckan innan Pdol tror jag det var så snodde nån Christoffers cykel, men som tur är så hittade vi den. Sen märkte jag i söndags att nån hade tagit registreringsskylten på min bil också plus 6 andras också. Less blir man.



Avslutar med en bild på fina Oscar

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag vet, finns nog inget som svider så mycket som chili i ögat. :)



Yes, självklart kommer jag hem till jul. Har inte bestämt några datum, men kommer väl några dagar innan julafton och åker väl ner igen någon dag innan nyår. Då måste vi ses :D Hade tänkt komma upp i höst men har ju haft praktik så har inte varit ledig så många dagar i sträck, men men.



Allt bra med dig? :) Kram kram

2009-10-28 @ 17:20:31
URL: http://sandrawallin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0