Ingen toppbloggare direkt!

Jag är verkligen ingen toppbloggare kan man ju säga. Men eftersom det har hänt rätt mycket på ett år så tänkte jag uppdatera lite.

Sist jag skrev längtade jag tills vi skulle resa till Los Angeles, och nu såhär ett år senare längtar jag tills våran bäbis anländer.  Mycket kan hända på ett år och som vi är glada och förväntansfulla. Är beräknad den 8 dec. så nu är det ändå inte så lång tid kvar. Tycker det har gått väldigt fort. Kanske för att jag hittills har mått bra genom hela graviditeten, men som sagt är ju ett tag kvar så vi får väl se. Det enda problem jag har är väl ryggen. Får alltid ropa på Christoffer när jag ska ta mig uppur soffan eller sängen.

Vad har annars hänt sen sist, vi har flyttat till en ny och fräsch lägenhet, har bytt Ica mot Willys. Så lite förändringar har vi fått.

Idag går jag iaf in i v. 25 och det firade vi med en ny barnvagn. Det blev en Brio kombi. Känns som rätt val för oss. Annars har vi inte inhandlat så mycket saker. Vi har fått låna en vagga som vi ska måla och fräscha upp. Blir ett roligt projekt.

Bjuder på en dagsfärsk bild på magen i v. 25


Det var allt för mig denna gång, får se när jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj vad kul med bild på magen, den har växt sen sist jag såg dig =)

Jag har inte fattat det än, att ni ska ha barn!

Hoppas allt är bra med dig, vi får höras!

//Stora Kramar

2010-09-05 @ 21:20:49
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh vad roligt att ni ska ha barn! Grattis!

2010-09-11 @ 03:25:18
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0