Nu går tiden fort!

Det är helt sjukt vad veckorna rusar förbi, inte för att det gör oss något. Men man hinner liksom inte vara med.
På torsdag går vi in i ny vecka igen, v. 28. Annars mår jag fortfarande väldigt bra. Fast man börjar känna av att det går lite tyngre på jobbet. Revbenen har jag ont i och det börjar bli jobbigt att böja sig ner. Men jag jobbar så länge jag bara kan.

Snart ska vi också påbörja projekt vaggan.,det blir att måla den vit, tror det kommer bli fint. Sen hoppas jag på lite hjälp av challan när jag ska tillverka skötbordet. Hon är lite bättre på att sy än vad jag är.

Annars har det nog inte hänt så mkt. Eller jo, vi har vart i Björkliden med familjen. Var riktigt trevligt, underbar natur var det. Vi var även över till Narvik, väldigt mysig stad.



Det här var utsikten från vår stuga, hur fint som helst!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0